Vi er en kajakklubb som legger stor vekt på variasjon og allsidighet. Padling i vakker natur og den gode følelsen av frihet og trygghet det gir i å ferdes ute i det fri er viktig for oss.

Det sosiale aspektet er også viktig, og vi har det rett og slett trivelig sammen!

De fleste medlemmene kommer fra Folloregionen.

Klubben har som mål å fremme organisert padleaktivitet og sikkerhet ved kajakkpadling.

Vi har faste padletider torsdager kl. 18 og søndager kl. 10 fra april-september . Startstedet er Militærstranda, Husvikveien 44 når ikke annet er opplyst. I tillegg arrangerer vi egne turer og blir med på turer med andre klubber. Det arrangeres kurs i tråd med Padleforbundets våttkort-stige ved behov. Følg med på arrangementsiden !

Bli med på turene og ta gjerne kontakt med klubben. Kom gjerne med synspunkter i kommentarfeltet.

Image of a woman taking a photo.